A sejt oxidációt, úgy kell elképzelnünk akár egy korróziós folyamatot, mikor egyfajta káros mechanizmus megy végbe az érintett anyagban.

Fontos, hogy nem minden oxidációs folyamat mértéke.

Egy kisebb negatív reakció élettani szempontból, vizsgálva pozitív vetületűvé válhat, mivel a szervezetet felkészíti a későbbi védekezésre a káros sejt oxidációs folyamatokkal szemben. Pl. a sport.

A sport okozta oxidációs folyamatok a sejtekre nézve pont ilyen, amelyet a szervezet kezelni tud, tényleges szövődmény nélkül.

Sőt gyakorlatilag nyugodtan kijelenthető, hogy az ilyen típusú szabadgyök képződésére a szervezet azonnali egyfajta válasz reakcióként sejtmegújító folyamatokat indít el az antioxidánsok segítségével, ezzel felkészíti a nagyobb kihívásokkal szemben, mely során a szabadgyök képződés már jelentős mértékű és károsító lehet. Ez egy védelmező folyamat része.

Tartsuk kondiba a testünket, és közben a szervezet edzi magát a szabad gyökök támadása ellen.

Az antioxidáns védekező mechanizmus akkor működik maradéktalanul jól, mikor meg tud küzdeni a hiányos táplálkozás, a környezeti ártalmak, a stressz és egyéb gyulladásokat kiváltó folyamatok kihívásaival szemben.

Az átlagos egészségtelen életet élő ember életében jelentős mértékben jelen vannak azok az egészségkárósító anyagok, melyekből a szabadgyökök kialakulnak és kiugró mértéket érhetnek.

Egészségtelen étkezés, vegyszerek toxikus anyagok jelenléte, alkohol, kávé, stressz, környezeti ártalmak, nagyipari élelmiszerek.. stb..

Gondolj arra ha nem támogatod a szervezeted rendszeresen hatékony és természetes sejt megújulást elősegítő anyagokkal akkor, felgyorsulnak a nem kívánt különböző gyulladások okozta állapotok kialakulásának veszélyei a szervezetedben, amelyek már rövid távon betegségeket idézhetnek elő.

Érdekel a folytatás?➡️➡️➡️➡️
https://biovia.hu/termek-landing/

 

………………………………………………………………………………..

 

 

Polifenolok és flavonoidok. Ezek a nehezen kimondható vegyületek szinte minden gyümölcsben és zöldségben megtalálhatók, de sajnos nem egyforma mértékben. Azért nagyon fontosak számunkra, mert rendkívül magas az antioxidáns tartalmuk, amelyek megvédik a testünket a betegségek kialakulásától. A gyümölcsökben is a védelem szerepét töltik be.

Jelentős mértékben a fekete, vörös, lila, sárga bogyós gyümölcsökben találhatóak.  Így pl. a fekete berkenye, fekete áfonya a szilva, meggy, cseresznye, vöröskáposzta, vörös szőlő, gránátalma, homoktövis, dió, valamint a szálas zöldteában is komoly mértékben jelen vannak ezek a jótékony vegyületek.

Sejtjeid megóvásának érdekében, sokat tehetsz, ha figyelsz a táplálkozásodra is. Fogyassz, minél több nyers gyümölcsöt és zöldséget, ezek természetes polifenol és bioflavonoid értéke rendkívül magas, amely emeli a szervezet vitalitásának szintjét. Fontos, hogy az élelmiszereket ne főzd túl, inkább lehetőség szerint párold. Tartózkodj a túlzott szénhidrát beviteltől. Ne feledd az esszenciális zsírsavak fontosságát sem. Az o+A3 olajok a leghatékonyabb sejtvédelmet biztosítják fogyasztóik számára. A megfelelő mennyiségű antioxidáns pótlás szervezetben megköti a szabad gyököket, és javítja a sejtregenerációt, ezzel késleltetheted az öregedési folyamatokat és megakadályozza a szervezetben a gyulladások kialakulását.